Tutaj zawsze profesjonalnie

344 PRODUKTÓW NA STRONIE

USŁUGA

ROZKŁAD TEMPERATURY

• specjalistyczne przyrządy
• świadectwo zgodności
• 5 lub 8 punktów pomiarowych

ARTYKUŁ

Bezpieczeństwo pacjentów a wybór odpowiedniego sprzętu pomiarowego

artykuł
prezentacja

informacje handlowe

Informacje handlowe

Zapraszamy serdecznie do składania w naszej firmie zamówień na aparaturę kontrolno-pomiarową.
Proponujemy Państwu następujące warunki zakupu:


Składanie ofert:

Odpowiadając na telefoniczne lub pisemne zapytanie ofertowe Klienta, doradzamy i przedstawiamy ofertę z podaniem danych technicznych, okresu gwarancji, serwisów, atestów oraz określamy warunki dostawy takie jak: cena, upust, termin, sposób dostawy i warunki płatności. Jako firma handlowa nie odpowiadamy za poprawność danych technicznych zawartych w materiałach producenta lub dostawcy dołączonych do asortymentu.

Sposób zamawiania:

Przyjmujemy zamówienia faksem, pocztą e-mail lub listem. Przy stałej współpracy akceptujemy zamówienia również w formie telefonicznej.

Treść zamówienia:

Na zamówieniu proszę podać nazwę i symbole katalogowe produktu i ilość zamawianego asortymentu. Zamówienie powinno zawierać pełne dane zamawiającego do faktury VAT (nazwa, adres, NIP), nazwisko i numer telefonu osoby składającej zamówienie (osoby do kontaktu), indywidualne uzgodnienia (forma przekazania towaru, forma płatności, itp.) oraz ewentualnie adres dostawy (jeśli jest inny niż zamawiającego).

Potwierdzenie zamówienia:

Na życzenie Klienta wysyłamy pisemne potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające nazwę, ilość i ceny zamówionego towaru, termin realizacji zamówienia, formę odbioru lub dostawy oraz sposób i termin zapłaty.

Realizacja zamówień:

Termin realizacji zamówień odwrotny. Termin dostawy prezentujemy w złożonej ofercie sprzedaży. Najczęściej liczony jest w dniach lub tygodniach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane przyczynami niezależnymi od niego.

Sposób przekazania towaru:

Produkty można odbierać osobiście w firmie APG - INNOWACJE lub skorzystać z możliwości sprzedaży wysyłkowej. Wysyłamy zamówiony towar na koszt zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wskazanej przez Klienta firmy kurierskiej np. DHL. Dokładny koszt przesyłki podajemy w potwierdzeniu zamówienia.

Ceny:

O cenach informujemy Klienta telefonicznie, w składanych na piśmie ofertach sprzedaży i w potwierdzeniu zamówienia.

Forma i termin płatności:

Proponujemy zapłatę za towar w formie gotówki, zaliczenia pocztowego, przedpłaty przelewem na podstawie faktury proforma (towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia przelewu najpóźniej następnego dnia roboczego) lub przelewu. Towar pozostaje własnością sprzedającego do dnia dokonania zapłaty przez kupującego. Terminy płatności podajemy w ofercie sprzedaży.

Dokumenty zamówionego produktu:

Faktura VAT, instrukcja obsługi, inne dokumenty dołączone przez producenta lub dostawcę np. świadectwo sprawdzenia, atesty.

Gwarancja:

Wszystkie oferowane przez nas przyrządy pomiarowe i urządzenia objęte są gwarancją oraz posiadają zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. O okresach gwarancyjnych informujemy przy opisie danego produktu. Dowodem gwarancji jest karta gwarancyjna producenta lub dokument zakupu, czyli faktura VAT.

 

APG-INNOWACJE
Jolanta Góralczyk


ul. Mikołowska 29
41-400 Mysłowice

tel.: 32 317 31 13
       502 430 657
fax: 32 317 31 13

biuro@apg-innowacje.pl

 

Ważne
Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne prezentowanych w naszym serwisie produktów były zgodne z rzeczywistością. Mogą jednak zdarzyć się nieprzewidziane błędy, które staramy się natychmiast weryfikować po sugestiach osób zainteresowanych.

 

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Brak zmiany ustawień przeglądarki po stronie Użytkownika oznacza zgodę na ich użycie.
Więcej informacji w Polityce Cookies.

Copyright © 2008-2017 APG-INNOWACJE

mapa strony